دوره متوسطه نظری بر مبنای برنامه عملیاتی استان در افق 1400 است

بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : تحقق اهداف دوره متوسطه نظری و شاخص های آموزشی بر مبنای برنامه عملیاتی استان در افق 1400 در راستای سند تحول بنیادین خواهد بود .

کد مطلب: ۹۴۱۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره متوسطه نظری بر مبنای برنامه عملیاتی استان در افق 1400 است

اردشیر حسین آبادی رئیس اداره آموزش متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهردر گفتگو با خبرنگارپانا بوشهر بیان داشت : ما سعی خواهیم کرد با اتکا به توانمندیهای استانی در قالب برنامه های مدت دار افق پیش رو را ضمن شفافیت انتظارات ، برای شهرستانها و مناطق تابعه مشخص و قابل دسترسی نمائیم .

حسین آبادی افزود : آنچه بیش از هر چیز در رسیدن به اهداف ما را یاری خواهد کرد رسیدن به توازن معنی دار رشته های تحصیلی است که در گرو هدایت اصولی و منطقی دانش آموزان به رشته ها و شاخه های تحصیلی در سراسر استان خواهد بود .

حسین آبادی تصریح نمود : ایجاد تصویر ذهنی واضح از آینده و برون داد تصمیمات در این حوزه برای متولیان آموزش و به ویژه اولیا و دانش آموزان می توان فرهنگ انتخاب رشته را منطقی تر و متناسب با نیاز های بومی محلی ساماندهی نماید .

رئیس اداره آموزش متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : امیدواریم با رسیدن به این هدف مهم زمینه کیفیت بخشی آموزشی فراهم گردد وبا نگاه ویژه به توانمند سازی نیروی انسانی و امکانات موجود مسیر موفقیت برای همه ذی نفعان مهیا شود که آموزش عالی نیز در چنین شرایطی چه از حیث کمیت و چه کیفیت بیشتر در دسترس قرار خواهد گرفت .

خبرنگار: نازنین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار