برگزاری اردوی 2 روزه برنامه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی با حضور 3 هزاردانش آموز گیلانی

رشت (پانا) -سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 3000 دانش آموز دختر و پسر دوره اول مدارس گیلان در اردوی 2 روزه برنامه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی ( پیوند خانواده ، مسجد و مدرسه ) شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۴۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی 2 روزه برنامه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی با حضور 3 هزاردانش آموز گیلانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و مدارس برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اظهار داشت :طرح تربیتی شهید بهنام محمدی با همکاری سپاه قدس استان زیرنظر بسیج دانش‌آموزی به‌منظور اتصال مسجد، منزل و مدرسه برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه ۸۶مدرسه در جوار مساجد استان مجری این طرح در گام نخست بودند، افزود: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است. سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با تبیین جایگاه خانواده و مسجد، هماهنگی و همکاری پیوسته و مداوم این نهادهای تربیتی در تربیت نسل نوجوان و جوان را درجهت پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی اثر گذار دانست .

گفتنی است برنامه اردوی 2 روزه طرح تربیتی شهید بهنام محمدی ازتاریخ 15 تا 30 تیر ماه درمحل اردوگاه 7 تیر رامسر برگزار شد.

طرح شهید بهنام محمدی برای اولین بار در گیلان از مهر ۹۷ در ۸6 مدرسه مناطق مختلف استان و با مشارکت 20 هزار دانش‌آموز مقطع اول متوسطه برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار