افتتاح دو مجموعه تفریحی در کانون شهید رجایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - با حضور ۱۰۰ دانش آموز از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در کانون شهید رجایی منطقه دو مجموعه تفریحی آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۴۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو مجموعه تفریحی در کانون شهید رجایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

حجت عباسی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در ارتباط با آغاز به کار آزمایشی دو مجموعه مذکورگفت: برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان جزء اساسی برنامه های کانونهای تربیتی می باشد.

او در ادامه افزود:کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی با استفاده از پتانسیل نیروی جوان مجموعه، اقدام به راه اندازی دو مجموعه تفریحی جدید با عنوان باشگاه سلامت سالند و مجموعه بازیهای دیجیتالی تکاور قهرمان نموده که هر یک از این مجموعه‌ها برای اولین بار در جنوب شهر تهران به بهره برداری رسیده اند.

مهدیار مرصعی، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی نیز در این رابطه اظهار داشت: تفریحات سالم بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان می باشند، باشگاه سلامت سالند و همینطور مرکز تکاور قهرمان با بازیهای حرکتی و مدرن خود به دنبال حل مشکل فقر حرکتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و کار گروهی در نوجوانان می باشند ، در روزهای اولیه شروع به کار مجموعه‌های جدید، شاهد استقبال دانش آموزان هستیم.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار