مدرسه ساز نوش آبادی آسمانی شد

کاشان ( پانا) - نیکوکار مدرسه ساز نوش آبادی و پدر دانشجوی شهید سید فرهاد متولی، هنگام قرائت اذان صبح به ملکوت اعلا پیوست.

کد مطلب: ۹۴۱۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ساز نوش آبادی آسمانی شد

مرحوم سید دخیل متولی، در کسوت خدمت به جامعه، بعد از شهادت فرزندش که دانشجوی تربیت معلم بود، اقدام به ساخت یک باب مدرسه نه کلاسه در نوش آباد کرد.

شهید سید فرهاد متولی، 23 اردبیهشت سال 61 در عملیات بیت‌المقدس در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکر او پس از 27 ماه چشم انتظاری خانواده در شلمچه پیدا شد و در روز عید فطر سال 63 در گلزار شهدای نوش آباد در جوار بارگاه امامزاده محمد این شهر نوش آباد به خاک سپره شد .

فرماندار کاشان در پیام تسلیت خود نوشته است: والدین گرانقدر شهدا که از عزیزان خویش در راه رضای پروردگار و دفاع از کیان میهن اسلامی گذشتند، اسوه‌های ایثار و فداکاری‌اند .

در پیام علی اکبر مرتضایی فر آمده است: فقدان تاثر انگیز درگذشت حاج سید دخیل متولی پیرغلام اهل بیت و پدر بزرگوار شهید سید فرهاد متولی را تسلیت عرض می نمایم، اینجانب را در اندوه و ماتم خود شریک و هم درد بدانید .

فرماندار کاشان در پایان این پیام نوشته است: از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و هم نشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم .

همچنین نماینده شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت خود نوشت: پدر شهیدان عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و مشعل داران راه اولیا و اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند .

در پیام سید جواد ساداتی نژاد آمده است: درگذشت خدمتگزار آستان اهل بیت عصمت و طهارت، موذن و نیکوکار مدرسه ساز، سید دخیل متولی، پدر شهید والامقام سید فرهاد متولی موجب تاثر و تالم اینجانب گردید از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار