اردوی یاوران ولایت؛ تولید و پرورش فرماندهان آینده ساز انقلاب

مشهد(پانا)- مسئول بازرسی بسیج دانش آموزی کشور گفت: بحث یاوران ولایت در کشور به منظور تولید و پرورش فرماندهانی است که در آینده انقلاب آینده سازان انقلاب شوند.

کد مطلب: ۹۴۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی  یاوران ولایت؛ تولید و پرورش فرماندهان آینده ساز انقلاب

کارگر در حاشیه اختتامیه دومین دوره اردوی پنج روزه خواهران بسیجی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: اردوی یاوران ولایت در کشور به منظور تولید و پرورش فرماندهانی است که در آینده انقلاب آینده سازان انقلاب شوند. ما در این برنامه جوانان مؤمن انقلابی تربیت می‌کنیم که انشاالله بتوانند برای پایگاه های مقاومت بسیج در مدارسشان فرماندهی کنند و فعالیت های فرهنگی انجام دهند.
وی گفت: الحمدالله تقریبا ۸ ساله که در کل کشور طرح یاوران ولایت طی دوره های ۵ روزه در حال اجراست و حدودا ۱۳ سال هست که طرح ولایت را داریم.
مسئول بازرسی بسیج دانش آموزی کشور گفت: ما هر ساله حدود ۱۷هزار فرمانده واحد تربیت می‌کنیم که در ۱۷هزار مدرسه پیشگام ما بتوانند فعالیت های فرهنگی انجام دهند. شیوه اجرای این برنامه در استان های مختلف متفاوت هست که ما فقط یک هدایت گری کلی روی برنامه های آنها داریم.
کارگر گفت: استان‌ها باتوجه به استعدادهایی که دارند دوره ها را چیده و کارشان را انجام می‌دهند. در خراسان رضوی نسبت به سایر استان ها می‌شود گفت که یک نوآوری و یک خلاقیت خاصی به کار گرفته شده بود. هم در اردوگاه و فضای برنامه و هم در اجرای برنامه ها.
وی افزود: یکی از کارهای خوب این گروه این بود که روی بحث اقتصاد مقاومتی به طور ویژه ای فعالیت کردند و توانستند این مبحث جنگ اقتصادی را در میان بچه ها جا بیندازند.
وی ادامه داد: این بچه ها بسته های فرهنگی هستند ‌که می‌توانند با کارهایی که با خلاقیت و نوآوری و کمک هزینه ای که به آنها پرداخت می‌شود و فضایی که دارند انجام می‌دهند برنامه هایی که در واحد تمرین کردیم را اجرا کنند.
مسئول بازرسی سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: که ما بچه ها را جوری پرورش داده ایم که خودشان برنامه را تولید کرده ‌و به مرحله اجرا برسانند و سپس از محصول آن بهره بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار