مرکز خدمات جامع سلامت کاریزک نیشابور به بهره برداری رسید

نیشابور ( پانا ) - رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاریزک را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۹۴۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مرکز خدمات جامع سلامت کاریزک  نیشابور به بهره برداری رسید

محسن عظیمی نژاد در این مراسم که با استقبال مردم، دهیاران و اعضای شورای روستا برگزار شد گفت: خرسندیم که امروز با تلاش ها و پیگیری های مستمر کارکنان معاونت بهداشت دانشکده این مرکز جهت ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم منطقه کاریزک و روستاهای اطراف آن به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به پیشرفت های اخیر حوزه سلامت نیشابور افزود: در سال های اخیر علی رغم مواجه شدن با مسایل اقتصادی و اعمال تحریم ها شاهد افزایش شاخص تخت بیمارستانی، راه اندازی مرکز آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی، افزایش تعداد خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت و ...بوده ایم که این امر با همّت جمعی و تیم هماهنگ دانشکده علوم پزشکی نیشابور به انجام رسید.

عظیمی نژاد بیان کرد: امید است با راه اندای این مرکز و با مشارکت مردم در اجتماعی شدن سلامت و اصلاح سبک زندگی بتوانیم بیش از پیش در جهت ارتقای دانش و سلامت جامعه گام برداریم و خدمات شایسته ای را به مردم این منطقه ارائه دهیم.

مشاور عالی رئیس دانشکده در امور بهداشت نیز در این مراسم بر مشارکت هرچه بیشتر مردم در راستای اجتماعی شدن سلامت به منظور ارتقای شاخص های بهداشتی تاکید کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت کاریزک جمعیتی بالغ برسه هزار و300 نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می دهد. دراین مرکز یک پزشک و کارشناسان مامایی، بهداشت محیط، مراقب ناظر و روانشناس به ارائه خدمت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار