برگزاری اولین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی

تهران (پانا) - اولین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور رئیس کمیته نظارت و ارزیابی با موضوع هم اندیشی در خصوص برنامه های کمیته برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی

طالبی رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه حرکت اربعین حسینی نماد استکبار ستیزی و حرکتی وحدت بخش و اعتقادی است؛ گفت: اعضاء کمیته نسبت به آسیب شناسی راه پیمایی اربعین حسینی در سالهای گذشته موارد مد نظر خود را به کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین ارائه دهند تا در جلسه ستاد مطرح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طالبی افزود: استانها به دو بخش هدف و معین تقسیم و مقرر شد اعضاء کمیته نظارت پیشنهادهای خود را در خصوص ساختارکمیته، شرح وظایف و چارت سازمانی و نحوه بازدید های صورت پذیرفته در قبل، حین و بعد از برگزاری راه پیمائی بزرگ اربعین ارائه دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تدوین اولیه شاخص های ارزیابی عملکرد کمیته های ۱۴ گانه ستاد مرکزی و نحوه خدمت رسانی دستگاههای متولی رفاه وخدمات به زائرین نیز مورد بازنگری قرار گرفته تا نتیجه نهایی به ستاد مرکزی ارائه شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد که استان های معین به استان های هدف در زمان برگزاری راه پیمائی مذکور نیروهایی را به صورت ارزیاب وبازرس در صورت نیاز اعزام کنند.

گفتنی است که تا کنون توسط رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی برای تمامی مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری های سراسر کشور احکامی تحت عنوان مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین حسینی در آن استان ها صادر شده است و ترکیب اعضای اصلی کمیته مرکزی نظارت و ارزیابی شامل سه استان هدف ( ایلام - خوزستان - کرمانشاه و دو استان تهران و البرز ) می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار