تبدیل فدراسیون ورزش دانش آموزی به فدراسیون مرجع استعدادیابی پیگیری می شود

اردبیل (پانا) - نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: تبدیل فدراسیون دانش آموزی به فدراسیون مرجع استعدادیابی پیگیری می شود.

کد مطلب: ۹۴۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل فدراسیون ورزش دانش آموزی به فدراسیون مرجع استعدادیابی پیگیری می شود

حمیدرضا صائبی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : فدراسیون ورزش دانش آموزی یک نهاد عمومی غیر دولتی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش دانش آموزی در حال فعالیت می باشد .

او با بیان اینکه در راستای تحقق چشم انداز فدراسیون ۹ برنامه مهم تدوین و اجرایی می شود ، تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی ، توانمندسازی دبیران و مربیان تربیت بدنی و استعدادیابی دانش آموزان جزو برنامه های اولویت دار است .
نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی ابراز داشت : تلاش می کنیم در چهار سال آینده فدراسیون ورزش دانش آموزی را به فدراسیون مرجع استعدادیابی کشور تبدیل کنیم‌ .
صائبی با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان در ۱۰ رشته ورزشی ، بیان کرد: برگزاری چنین مسابقات ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط و تندرستی در دانش آموزی ، باعث تمرین مهارت های زندگی اردویی و جمعی می شود .
او افزود: مسابقات ورزش دانش آموزی برخاسته از دل مدارس کشور است و فرصتی برای شناسایی استعداهای برتر ورزش دانش آموزان مدارس کشور می باشد و باعث حضور دانش آموزان در میادین ورزشی ملی و بین المللی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار