در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تاکید شد:

لزوم حضور پرشور فرهنگیان در جنگ فرهنگی اقتصادی

مشهد(پانا)- معان سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی از قشر فرهنگی استان خواست به ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی بپردازند و همانند جنگ تحمیلی در جنگ فرهنگی اقتصادی هم حضور پر رنگی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۴۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم  حضور پرشور فرهنگیان در جنگ فرهنگی اقتصادی

حسن جعفری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور اعضای این شورا و فرماندار مشهد برگزار شد، مقوله های فرهنگ و آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و بیان کرد: هجمه های فرهنگی زیادی در ابعاد مختلف وجود دارد و اولویت اول این هجمه ها آموزش و پرورش و محصلین ما هستند، وقتی بررسی می کنیم معاندین برای لایه های مهد کودک ما حتی برنامه دارند پس ما هم باید تلاش کنیم و نتیجه این جلسات باید مصوباتی باشد که بتواند باعث ارتقاء آموزش و پروش در ابعاد مختلف شود.

وی با اشاره به نقشفرهنگیان و دانش آموزان در جنگ تحمیلی گفت: امروز انتظار داریم این عزیزان در جنگ فرهنگی و اقتصادی هم همانند جنگ تحمیلی حضور پررنگی داشته باشند.
معان سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ما برخلاف جوامع غربی نیاز به الگو سازی خیالی و بر اساس فیلم ها نداریم چون الگوهای واقعی کاملا در اختیار ما هستند در همین راستا اگر خوب دقت کنیم در سیره ائمه اطهار مباحث فرهنگی هم دیده شده است پس وظیفه ماست که این الگوهای رفتاری را به نسلی که در معرض انواع تهدیدات هستند منتقل کنیم.
جعفری اقتصاد مقاومتی را شاه بیت مقابله با تحریم برشمرد و خطاب به حاضرین در جلسه گفت: انتظار داریم شما عزیزان به ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی بپردازید چون این الگوی عینی زمانی موفق خواهد بود که بتوانیم فرهنگ آن را در جامعه جاری و ساری کنیم.
وی افزود: یکی از دغدغه ای که در حوزه دانش آموزان وجود دارد آینده شغلی است. ما استعداد یابی کم رنگی داریم. طرح مرکاپ اگر فراگیر شود می تواند طرح موفقی باشد و در حوزه آینده شغلی دانش آموزان را هدایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار