رویکرد شهرداری اردبیل توسعه همگام عمرانی و فرهنگی شهر است

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: نمی‌توان با اجرای پروژه عمرانی مسئولیت را بر خود تمام شده دید و رویکرد ما توسعه همگام عمران و فرهنگ شهری است.

کد مطلب: ۹۴۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد شهرداری اردبیل توسعه همگام عمرانی و فرهنگی شهر است

حمید لطف اللهیان در جلسه بررسی برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل تصریح کرد: شهرداری هر پروژه عمرانی با پیوست فرهنگی اجرا می‌کند و در تمامی برنامه‌‎ها توسعه همگام عمرانی و فرهنگی مورد تاکید است.

او با بیان اینکه توسعه به مفهوم واقعی کلمه نیازمند جلب مشارکت مردمی است اظهار کرد: هر رویدادی می‌تواند بهانه‌ای برای تقویت این روحیه در بین شهروندان بوده و در نتیجه برنامه‌های عمرانی و فرهنگی را تسریع بخشد.

شهردار اردبیل با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل از 4 لغایت 10 مرداد ماه گفت: شهرداری اردبیل نیز برنامه‌های متنوعی در این ایام تدارک دیده که از جمله جشن بزرگ مردمی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل است.

لطف‌اللهیان به مشارکت در برنامه نشست بانوان و صفویه اشاره کرد و افزود: در این نشست از تندیس بانوی ایرانی رونمایی می‌شود.

او همچنین از برگزاری ورک شاپ نقاشی کودکان در پیاده راه اسفریس خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری تورهای اردبیل گردی نیز انجام شده است.

شهردار اردبیل همچنین از بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: در منطقه دو شهری، 17 میلیارد تومان پروژه طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با تاکید به اهمیت برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل این رویداد را فرصتی جهت معرفی هویت تاریخی شهر اردبیل دانست.

علیرضا پوستی خواستار معرفی گسترده جاذبه‌های گردشگری، هویت فرهنگی و میراث معنوی این شهر در قالب برنامه‌ها شد و تصریح کرد: به ویژه در راستای آگاهی بخشی به جوانان مسئولیت خطیری داریم.

او گفت: برنامه‌های امسال متفاوت تر از سال گذشته برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با تعریف تورهای اردبیل‌گردی، معرفی سوغاتی‌ها و جاذبه‌های سطح شهر هفته پرباری برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار