جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر:بحث امامت اصل دین ماست و ماجرای غدیر خم هم باید برای همگان تبیین شود

اسلامشهر(پانا) - اولین کارگروه اجتماعی و سلامت بانوان در سال 98 بابررسی برنامه های عیدغدیر خم و تشریح فعالیتهای کارگروه امور بانوان در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهربرگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۱۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر:بحث امامت اصل دین ماست و ماجرای غدیر خم هم باید برای همگان تبیین شود

در این جلسه جهانی نژاد جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر در سخنانی با توجه در پیش رو بودن ایام عیدسعید غدیر اظهار داشت: ایام تعطیلات تابستان فرصت خوبی برای آشنایی جوانان با مفهوم ولایت است ودر شهرستان جهت تحقق این امر برنامه‌های تعاملی در حال اجرا میباشد.

او در ادامه گفت: بحث امامت اصل دین ماست و ماجرای غدیر خم هم باید برای همگان تبیین شود .

جهانی نژاد در ادامه به بخشی از برنامه‌های اجرایی در راستای گرامیداشت عید غدیر خم در شهرستان اسلامشهرنیز اشاره نمود و عناوین آن را شامل موارد،مراسم بزرگ بازسازی عید غدیر خم همزمان با یکصد نقطه کشور،برنامه سفیر نور با هدف اجرای طرحهای بسیج سازندگی و پزشکی در نقاط محروم،برگزاری جشنهای میلاد در پنج بوستان منطقه،مسابقه و تلاوت خطبه غدیردر بیست حوزه شهری بسیج و ازخوانی غدیر خم در کانون ها و مراکز تابستانی برشمرد.

سپس فاطمه محمدی،مشاور امور بانوان فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی،عمده وظایف حوزه تحت نظر خود را ارتقاءجایگاه بانوان و تکیم بنیاد خانواده دانست و در این راستا از تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان اسلامشهر و شناسایی بانوان موفق با مشارکت همه مردم را نام برد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: اولویت مهم دیگر فعالیت ما کاهش آسیبهای اجتماعی با نگرش به بازیابی هویت علمی و مذهبی ما میباشد وتشکیل کانون سلامت هم در ادارات را در برنامه کاری خود داریم.

/خبرنگار: محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار