متن پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به شوراهای دانش آموزی

اصفهان (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به اعضای منتخب شوراهای دانش آموزی در همایش ملی شوراهای دانش آموزی برتر استان ها که در اصفهان در حال برگزاریست پیامی صادر نمود.

کد مطلب: ۹۴۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
متن پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به شوراهای دانش آموزی

متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:
دانش آموزان عزیز و اعضای منتخب شوراهای دانش آموزی اکنون که به یاری پروردگار و مدد تلاش و انگیزه و اراده ارزشمندتان در بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با رأی دانش آموزان مدرسه خود انتخاب شده و مسئولیت و مشارکت در این رکن اثرگذار مدرسه را پذیرفته اید ضمن تبریک صمیمانه این توفیق الهی امیدوارم همچنان بیش از گذشته در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار بگیرید.
شورای دانش آموزی در مدرسه تبلور دانش آموز محوری ، دانش باوری ، و دانش آموز باوری در آموزش و پرورش است و محلی است برای انتقال تجارب و تمرینی است برای مسئولیت پذیری و مردم سالاری دینی.
اینجانب با توجه به تجربیات و مناصبی که شخصا آنها را تجربه کرده ام با افتخار خود را عضو خانواده شورای دانش آموزی می دانم.
حضور شما دانش آموزان عزیز و کنشگران اجتماعی در همایش ملی شوراهای دانش آموزی برتر استان تمرینی است برای نقش آفرینی در مسئولیت های آینده کشور و این فضا بستر مناسبی برای مشارکت پذیری و ترویج فعالیت های گروهی و اجتماعی شما آینده سازان خواهد بود.
این همایش در گام دوم انقلاب پر شکوه اسلامی در مسیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یعنی تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی با هدف آموزش ، مهارت آموزی و تقدیر از اعضای منتخب شوراها برگزار می گردد و امیدوارم شما منتخبین 110 هزار واحد آموزشی و از میان 14 میلیون دانش آموز ایران بزرگ اسلامی قدر این فرصت های اجتماعی و تربیتی را نیک بدانید و از این رهگذر آینده ای درخشان و اثر بخش در پیش روی شما فراهم شود.
از تمامی همکاران ارجمندم، فرهنگیان عزیز، اولیاء محترم، مدیران، مربیان و معلمان دلسوز انتظار می رود شوراهای دانش آموزی را بیش از پیش باور کنند و در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی این ظرفیت کم نظیر و رکن اثر بخش مدرسه حمایت کرده و در جلب اعتماد جوانان و نوجوانان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار