فرماندار اسلامشهر: مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در زمینه تکریم شعائر اسلامی و خدمت به مکتب والای تشیع آماده ایثار و خدمتگزاری هستند

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر بر ضرورت فعال سازی دبیرخانه ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در زمینه تکریم شعائر اسلامی و خدمت به مکتب والای تشیع آماده ایثار و خدمتگزاری هستند

مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد بازسازی عتبات که با حضور مسعود اسماعیل بیگی معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر سخن می گفت، اظهار داشت: برخی از مردم و صاحبان صنایع شهرستان از فعالیتهای این ستاد در اسلامشهر بی اطلاع هستند.

او در ادامه با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات باید با برنامه ریزی منسجم و اقدامات مختلف فرهنگی همگان را در جریان اقدامات این ستاد قرار دهد افزود: بی تردید مردم و خیرین شهرستان حمایت و پشتیبانی لازم را در زمینه کمک به احداث شبستان حضرت زینب(س) در جوار حرم امام حسین(ع) خواهند داشت و باید از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع مردم در خصوص نحوه کمک و مشارکت در احداث این شبستان استفاده کرد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به عشق و ارادت ایرانیان از جمله مردم اسلامشهر به اهل بیت (علیهم السلام) تصریح کرد: مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در زمینه تکریم شعائر اسلامی و خدمت به مکتب والای تشیع آماده ایثار و خدمتگزاری هستند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به کمک و پشتیبانی مردم و خیرین در احداث شبستان حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف گفت: ان شاءا... مردم مومن و ولایی اسلامشهر در زمینه احداث شبستان حضرت زینب(س) در جوار حرم امام حسین(ع) نیز مشارکت و همراهی چشمگیری خواهند داشت.

فاز نخست طرح توسعه حرم سیدالشهدا(ع) مزین بنام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) بخشی از طرح جامع توسعه با زیربنای ۱۶۰.۰۰۰ متر مربع با حمایت‌های خیرین و کمک‌های مردمی و همت ستاد بازسازی عتبات عالیات در دست اجراست.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار