معاون امور صنایع و اقتصاد وزارت صنعت، معدن و تجارت:

افزایش تولید نشانگر ایستادگی در مقابل تحریم ها است

خبرگزاری پانا: معاون امور صنایع و اقتصاد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با افزایش تولید در تمام عرصه های صنعتی، در مقابل تحریم ها ایستادگی کرده ایم.

کد مطلب: ۹۳۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن صالحی نیا در جمع خبرنگاران، افزود: محدودیت هایی که در بخش بین اللملی در ارتباط با تولیدات صنعتی حادث شده تاثیرات فراوانی در همه عرصه های صنعتی داشته است.

وی اظهار کرد: در زنجیره تولید مواد اولیه و قطعاتی که در تولید نهایی نقش دارند باید سازماندهی شده و بر اساس پتانسیل های کشور قابل ارائه باشند.

محسن صالحی نیا با اشاره به دلایل کاهش تولید، تصریح کرد: زمینه تولید در کشور به دلیل تحریم ها، محدودیت های بین اللملی، محدودیت های تامین نقدینگی و سرمایه در گردش رو به کاهش می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به تحریم ها تولید در کشور در مقایسه با 2 سال گذشته 3 برابر افزایش داشته است همچنین در 55 رشته منتخب صنعتی تاکنون شاهد افزایش تولید در 30رشته بوده ایم.

این مقام مسئول ابراز داشت: توسعه و افزایش تولید در صنایع نشان دهنده رشد شاخصه کل در تمام بخش های صنعت می باشد.

معاون امور صنایع و اقتصاد وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: برای تحقق رشد وتوسعه صادرات در تمامی صنایع باید زیر ساختهای تولید را به روز رسانی کنیم چرا که رشد تولید افزایش صادرات را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار