معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان عنوان کرد:

تقدیر از خریداران فرش در دومین جشنواره فروش فرش دستبافت در نوشهر

خبرگزاری پانا :معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران از تقدیر از خریداران فرش در دومین جشنواره فروش فرش دستبافت در نوشهر خبرداد .

کد مطلب: ۹۳۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: در این جلسه که فرماندار نوشهر نیز حضور داشت از 16 نفر از خریداران فرش دستبافت دومین جشنواره فروش فرش دستبافت مازندران تقدیر بعمل آمد.

ابراهیم یعقوبی افزود: جشنواره مذکور در سال گذشته در هشت فروشگاههای فرش دستبافت شهرستانهای ساری،بابل،آمل،نوشهر،چالوس،تنکابن و عباس آباد به مدت یک ماه بطور همزمان در سراسر کشور برگزار گردیده بود.

وی برگزاری جشنواره فروش فرش دستبافت کمک به بازارهای داخلی دانست و گفت: در واقع اهداف این جشنواره ها یادآوری و معرفی فرش دستبافت ایران به مصرف کنندگان و ایجاد انگیزه و تحرک در رونق بازار داخلی فرش دستبافت و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد می باشد.

معاون توسعه بازرگانیداخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران برگزاری آموزش به بافندگان فرش دستبافت،برگزاری جشنواره های فرش و همایش های بازار شناسی،اهطای تسهیلات،صدور کارت قالیبافی،توزیع و تکمیل فرم سهام عدالت برای قالیبافان،برگزاری دوره های آموزشی طراحی،برگزاری جشنواره فروش فرش دستبافت،معرفی قالیبافان به سازمان تامین اجتماعی جهت بهره مندی از بیمه،تشکیل انجمن طراحان فرش،تشکیل اتحادیه های صنفی فرش دستبافت در کلیه شهرستانها را از مهمترین عملکردها و برنامه های سازمان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار