معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران :

صددرصد فعالیت های سواد آموزی مازندران بصورت واگذاری و برون سپاری در حال اجرا می باشد

خبرگزاری پانا : معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران گفت :صددرصد فعالیت های سواد آموزی مازندران بصورت واگذاری و برون سپاری در حال اجرا می باشد.

کد مطلب: ۹۳۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، نعمت بقائی معاون سوادآموزی این اداره كل در نشست اقماری رؤسای سوادآموزی در فریدونكنار با بیان این كه ریشه كنی بی سوادی در اولین بند از سیاست های كلی ایجاد تحول در آموزش وپرورش نشان از اهمیت بالای آن است ابراز امیدواری كرد ؛ با همكاری و همراهی سایر ادارات و نهادها فرمان مقام عظمای ولایت در ریشه كنی بی سوادی در گروه سنی هدف (10 تا 49 سال ) هر چه زودتر محقق شود .

وی با بیان این كه كلیه آموزشیاران استان مازندران جذب آموزش و پرورش شده اند خاطر نشان كرد: صددرصد فعالیت ها بصورت واگذاری و برون سپاری در حال اجرا می باشد كه به نظارت دقیق نیاز دارد.

بقایی تصریح كرد: از مشكلات مهم سواد آموزی شناسایی و پالایش اسمی در شهرها می باشد كه نیاز به همكاری و همراهی خانواده ها در ثبت اطلاعات صحیح به ادارات سوادآموزی است .

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران در خصوص تحت پوشش بردن حجم ابلاغی فعالیت سال ۹۲ و بكارگیری معلمان رسمی و پیمانی مازاد در حوزه سوادآموزی به استناد شیوه نامه ساماندهی و تلاش جدی همه اركان مدیریت آموزش و پرورش و مجتمع های آموزشی و پرورشی در جذب بی سوادان و مشاركت كلیه دستگاه های اجرایی شهرستان و معرفی دستگاه های برتر و برگزاری جشنواره آن در استان مطالبی را بیان داشتند.

وی خاطرنشان كرد: جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری باید در جذب سوادآموز تلاش مضاعف داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار