فرماندار ری :مصلی خاورشهر یک پروژه اثربخش است

شهرری(پانا) - جلسه بررسی اجرای پروژه مصلی خاورشهر با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه خاورشهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری و بخشدار مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۹۳۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری :مصلی خاورشهر یک پروژه اثربخش است

احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های عمرانی افزود: اقدامات عمرانی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مصداق بارز آن مقایسه وضعیت شهرها و روستاها و همچنین محورهای مواصلاتی در زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی میباشد و احداث مصلی یکی از اقدامات عمرانی موثر نظام اسلامی ایران است.

او در ادامه بیان کرد: مصلی خاورشهر یک پروژه اثربخش است که بعنوان پایگاه فرهنگی با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی میتواند کمبود معنوی شهر را پر کند.

معاون استاندار تهران با تاکید بر ضرورت بهره برداری از مصلی خاورشهر اظهار داشت: اگر در طرح مصلی کاربری‌هایی بمنظور ایجاد درآمد پایدار وجود دارد بایستی در اجرای پروژه اولویت‌هایی در نظر گرفته شود و مهمترین اولویت این پروژه شبستان، ورودی و معابر اطراف مصلی است تا هرچه سریعتر با احداث اولویت‌های مهم، نماز عبادی سیاسی جمعه در خاورشهر با حضور گسترده مردم اقامه شود.

احمد اسماعیلی راد گفت: در راستای بهره برداری از شبستان مصلی بایستی در اسرع وقت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مشاورین مربوطه و پیمانکار، نسبت به تعیین اولویت‌های پروژه اقدام و احداث آن در دستور کار قرار گیرد.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار