اردوی منطقه‌ای «نشاط و امید»:

برگزاری اردوی منطقه ای " نشاط و امید" به میزبانی جمعیت هلال احمر زنجان

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از برگزاری اردوی "نشاط و امید" منطقه ای خبرداد و گفت: این اردو با حضور 10 استان به میزبانی زنجان خواهد بود.

کد مطلب: ۹۳۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی منطقه ای " نشاط و امید" به میزبانی جمعیت هلال احمر زنجان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی افزود: هدف از برگزاری اردوی نشاط و امید افزایش مشارکت اعضای جوان در تصمیم گیری و زمینه سازی برای برقراری مستمر اعضا با این جمعیت به منظور بهره مندی از ظرفیت آنهاست.
وی با بیان اینکه انجام فعالیت های امدادی و عام المنفعه از وظایف اساسی و مهم سازمان جوانان هلال احمر به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در این راستا سالانه برگزاری اردوهای کشوری، برون استانی، استانی، مسابقات، کارگاه های آموزشی، طرح های بشردوستانه، آموزش های کاربردی و برنامه های دیگری انجام می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اردوی نشاط و امید نیز یکی از این برنامه ها محسوب می شود که امسال با شعار" نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی"، رویکرد تشکیلاتی و ارائه آموزش های کاربردی در پیشبرد امور و انجام فعالیت های کانونی و ارتقای محتوایی برنامه ها توسط دبیران کانون های دانشجویی است.
میرزایی یادآوری کرد: امسال استان زنجان میزبان اردوی منطقه ای نشاط و امید است که در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود.
وی ادامه داد: از 6 تا 9 مرداد ماه این اردو برای خواهران از 13 تا 16 همین ماه نیز برای برادران خواهد بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شرکت کنندگان در این اردوها از دبیران و اعضای فعال کانون های دانشجویی، جوانان و روستایی از استان های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و زنجان هستند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در اردوی منطقه ای "نشاط و امید" با حضور 132 خانم، 205 آقا به همراه 20 سرپرست حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار