سید مجتبی هاشمی :اردوی امید ونشاط به منظورغنی ساختن بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان در حال اجرااست

تهران(پانا) - اردوی« امید ونشاط » به منظور پرکردن بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان های استان تهران در تابستان 98 دراردوگاه شهید محمد منتظری شهریار درحال برگزاری است .

کد مطلب: ۹۳۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی :اردوی امید ونشاط به منظورغنی ساختن بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان در حال اجرااست

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: اردوهای یکروزه امید و نشاط امسال نیز همچون سال گذشته در تابستان و طول سال تحصیلی ویژه دانش آموزان در اردوگاههای استان برگزار می شود.

او در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این اردوها افزود: استقبال و پذیرش، برگزاری کارگاه خلاقیت با محوریت آموزشهای امداد و نجات، فعالیتهای ورزشی ،استخر،اقامه نماز، نهار و جنگ شادی از مهمترین این برنامه‌هاست.

هاشمی تصریح کرد: ویژگی بارز این اردوها این است که بر اساس یک برنامه ریزی مدون و از پیش تعیین شده برنامه‌های فرهنگی ، ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان عزیز تدارک دیده شده که به محض ورود آنان در گروههای مختلف تقسیم بندی شده و از تمامی برنامه‌های موردنظراستفاده می کنند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده برنامه اردوها قبلا به مناطق آموزش و پرورش ابلاغ شده، تاکید کرد: ادارات نیز برنامه‌ها را در قالب بخشنامه به اطلاع مدارس تابعه رسانده و از طریق مربیان پرورشی و مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم به منظور جذب دانش آموزان صورت گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران استقبال دانش آموزان از اولین سری اجرای اردوهای امید و نشاط در این استان را بالغ برپنج هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی دانست.

او افزود: در نظر سنجی صورت گرفته رضایت نسبی بالغ بر 80 درصد دانش آموزان در این اردوها حاصل شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار