"بفرمایید بازی" در پارک های سطح شهر اصفهان

اصفهان (پانا) - برنامه "بفرمایید بازی" در دو فاز حاشیه زاینده رود و پارک های سطح شهراصفهان تا یکم شهریورماه میزبان شهروندان است.

کد مطلب: ۹۳۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
"بفرمایید بازی" در پارک های سطح شهر اصفهان

رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان این خبر گفت: "بفرمایید بازی" یکی از مجموعه بازی های اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ویژۀ تابستان است که گروه بازی اداره تفریح با حضور در میان مردم به آنها بازی های فکری را آموزش می دهند و به این ترتیب ضمن آموزش بازی های فکری به خانواده، آنها را به انجام آن بازی در همان زمان تشویق می کنند.
نفیسه گل شیرازی تصریح کرد: گروه بازی یادشده تعداد20 کوله پشتی همراه دارند که این کوله ها را در فاز اول به حاشیه زاینده رود و در فاز دوم به پارک های بزرگ شهر حمل می کنند و و به هریک از خانواده هایی که روی حصیر نشسته اند یک کوله داده و بازی های فکری موجود در کوله ها را به آنها آموزش می دهند، سپس خانواده ها یک ساعت فرصت دارند تا بازی کنند. بعد از زمان یک ساعت، کوله پشتی های محتوی بازی ها به خانواده دیگری داده می شود و این برنامه ادامه پیدا می کند.
وی افزود: "بفرمایید بازی" هر شب از ساعت 17 تا 22 در دو فاز حاشیه زاینده رود و پارک های بزرگ سطح شهر اصفهان برگزار می شود و تا یکم شهریورماه نیز ادامه دارد.
رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: «زنگ تفریح» نیز عنوان یکی دیگر از بازی های درحال اجرا در تابستان امسال است که از سوی اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درحال برگزاری بوده و هر هفته جمعه ها از ساعت 18 تا 21 در باغ فدک با انواع بازی های فکری و بازی های جنبشی حرکتی میزبان شهروندا ن است.
نفیسه گل‌شیرازی افزود: در برنامه"زنگ تفریح" گروه بازی اداره تفریح در باغ فدک حضور دارند و ایستگاه به ایستگاه چیدمان شده و بازی ها با هدایت آن ها برگزار می شود، به این ترتیب که بازی های جنبشی حرکتی هم آموزش و هم حالت مسابقه دارد و بازی های فکری نیز به صورت گروه‌گروه به خانواده هایی که در باغ فدک حضور دارند ارایه شده و ضمن آموزش، ساعتی را با بازی های فکری سپری خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: جشن زنگ تفریح نیز در کنار این برنامه از سوی شهرداری منطقه هفت در محل باغ فدک بعد از ساعت 21 میزبان شهروندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار