گردهمایی روسای انجمن دانش آموزی فوتسال سراسر کشور

اردبیل (پانا) - در آستانه برگزاری سی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور، گردهمایی روسای انجمن دانش آموزی فوتسال استان ها در مرکزآموزشی و رفاهی اردبیل به مدت دو روز برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۳۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی روسای انجمن دانش آموزی فوتسال سراسر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در حاشیه این همایش گفت: این همایش با حضور پیشکسوتان عرصه فوتسال استانی و کشوری با هدف انتقال تجربیات سازنده برگزار می شود.

منصور صاحب با اعلام اینکه از اول مردادماه سال جاری هزارو 100 نفر از دانش آموزان ورزشکار از سراسر کشور در دو رشته ورزشی فوتسال و والیبال به میزبانی استان اردبیل به رقابت خواهند پرداخت، خاطر نشان ساخت: در واقع این گردهمایی که تا سوم مردادماه ادامه خواهد داشت، مقد مه ای برای چگو نگی برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات در رشته فوتسال خواهد بود.

او افزود: در این کارگاه برنامه های انجمن فوتسال دانش آموزی در سطح استان و کشور آسیب شناسی شده و برای برنامه ریزی های آتی راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه در این کارگاه از حضور شخصیت های برجسته علمی استان استفاده خواهیم کرد، گفت: حسین شمس فنی ترین مربی فوتسال جهان نیز در این کارگاه برای انتقال تجربیان خود در این رشته ورزشی حضور خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار