برگزاری جلسه کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرری

شهرری (پانا)- مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از برگزاری جلسه کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور نمایندگان سازمان‌های مختلف در شبکه بهداشت شهرستان ری خبرداد.

کد مطلب: ۹۳۱۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرری

در این جلسه سهیلا پناهی کارشناس مسئول واحد سلامت روان طی سخنانی ابراز امیدواری کرد: همکاری بیشتر سازمان‌ها و اداره‌های شهرستان به‌منظور شناسایی آسیب‌های اجتماعی صورت بگیردو همچنین درمورداشتغال‌زایی برای افرادآسیب‌پذیربه‌خصوص معتادان،خودکشی و شناخت افراد آسیب‌پذیر، درمان مبتلایان به افسردگی حاد و کنترل فروش داروها و اقلام خطرناک مانند قرص برنج تصمبیماتی اتخاذ شد.

اودر ادامه با اشاره به اهمیت کنترل خشم در مهارت‌های اجتماعی ادامه داد: در این جلسه زهرا بنی عامریان روانشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری آشنایی با روش‌های آرام‌سازی، تقویت مهارت نه گفتن و شناخت هرچه بهتر توانایی‌های خویشتن را در کنترل خشم بسیار مؤثر دانست.

او با بیان برگزاری جلسه آموزشی تفسیر قرآن کریم با حضور کارکنان ستادی و محیطی شبکه شهرری نیزاعلام کرد: در این جلسه در مورد برنامه‌های فرهنگی صحبت شد و حاضران پیشنهادهای خود را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر کارکنان از فضائل معنوی و فعالیت‌های فوق‌برنامه بیان کردند.

/خبرنگار: صبا صولتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار