نمایشگاه مهارت، اشتغال و تولید ملی در بیرجند افتتاح شد

بیرجند (پانا) ـ طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه مهارت، اشتغال و تولید ملی از دستاوردهای هنرآموزان مجموعه فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۳۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مهارت، اشتغال و تولید ملی در بیرجند افتتاح شد

زهرا شاهرخی، مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه " مهارت، اشتغال و تولید ملی " از دستاوردهای هنر‌آموزان مجموعه فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند بوده که در این مرکز برپا شده است.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از دو هزار اثر هنری از کارآموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه نیز آشنایی هر چه بیشتر جامعه هدف مرکز بوده است، افزود: تمام آموزش‌ها در این مرکز منجر به صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای و کسب مهارت مورد نیاز برای ایجاد اشتغال خانگی می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: نمایشگاه " مهارت، اشتغال و تولید ملی " از 31 تیرماه تا 6 مردادماه هر روز از ساعت 8 صبح تا 16:30 به روی علاقمندان باز است.

او بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در سال گذشته با 9 کارگاه ثابت شهری، یک کارگاه زندان، پنج کارگاه روستا، 11 کارگاه سیار شهری، سه کارگاه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی و شش کارگاه مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی و یک کارگاه سکونتگاه‌های غیررسمی موفق به آموزش منجر به صدور گواهینامه 1571 نفر از بانوان متقاضی آموزش در استان شده است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند با بیان اینکه این مرکز آموزشی طی یک سال گذشته 2500 آموزش داده است، خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز این کارگاه‌ها با تعداد 38 دوره فعال بوده که تاکنون 550 نفر در این کارگاه‌ها آموزش دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار