در گفت و گو با پانا

طرح تابستانی " پرورش نبوغ" در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار می شود

تبریز (پانا) - مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در امور بانوان از برگزاری طرح تابستانی " پرورش نبوغ" ویژه دانش آموزان نواحی پنج گانه تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح تابستانی " پرورش نبوغ" در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار می شود

طیبه معرفت در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: با توجه به آغاز تابستان و اهمیت بهره برداری مفید و ارزشمند اوقات فراغت دانش آموزان به منظور آموزش و تربیت استفاده از حداکثر ظرفیت های مغز و پرورش دانش آموزان نوآور، خلاق و دانشمند برای فردا و همچنین با توجه به شکل گیری خصوصیات فردی افراد و میزان شکوفایی استعداد و توانایی و پرورش خلاقیت و کارآفرینی افراد در اثر عملکرد و فعال بودن دو نیمکره راست و چپ، آموزش و پرورش استان ،کارگاه های آموزشی با عنوان "پرورش نبوغ یا فعال سازی دو نیمکره مغز" برای سه گروه دانش آموزان، اولیاء و مربیان را برگزار می کند.

وی ادامه داد: 300 نفر از دانش آموزان پایه های سوم تا ششم ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز به همراه اولیاء و با اولویت مدارس کم برخوردارو محروم دخترانه و پسرانه در این کارگاه آموزشی شرکت می کنند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در امور بانوان افزود: مراسم افتتاحیه طرح تابستانی"پرورش نبوغ" روز چهارشنبه 9 مردادماه ساعت 9 صبح در تالار معلم تبریز برگزار می شود و کارگاهای آموزشی برای چهار گروه سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و برای هر گروه در سه جلسه چهار ساعته در مدت یک هفته برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار