برگزاری جلسه هماهنگی استقرار نظام پایش عدالت درسلامت شهرستان ری

شهرری(پانا) - جلسه هماهنگی استقرار نظام پایش عدالت در سلامت بعنوان پایلوت با حضور معاون استاندار تهران و فرماندارویژه شهرستان ری، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس اداره ارتقای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی استقرار نظام پایش عدالت درسلامت شهرستان ری

احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این برنامه با با اشاره به خدمات ارزشمند وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افزود: شاخص‌های سلامت کشور در سطح مطلوبی است و دلیل آن خدمات ارزشمند و تلاش بی وقفه مجموعه وزارت بهداشت و درمان است و ایجاد خانه های بهداشت در روستاها یکی از این خدمات ارزشمند است.

اوگفت: تعادل در نظام سلامت کشور بایستی به وضعیت استاندارد برسد و لازمه آن احیای عدالت در نظام سلامت است.

اسماعیلی راد با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در خصوص استقرار نظام پایش عدالت در سلامت در شهرستان ری بیان داشت: بایستی بمنظور هماهنگی لازم و برنامه ریزی منسجم جلسه ای تحت عنوان کمیته راهبردی استقرار نظام پایش عدالت در سلامت شهرستان ری بصورت ماهانه برگزار شود و فرمانداری نیز آمادگی خود را در راستای اجرای اهداف نظام سلامت در ری اعلام میکند.

معاون استاندار تهران افزود: اجرای طرح سلامت محله بمنظور ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان ری بسیار حائز اهمیت است و بایستی بطور کامل اجرا شود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار