در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

پشت پرده استعفای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران از زبان متهم شماره یک علت استعفا

رضایی دنبال کشمکش است/ در جلسات خصوصی به من می‌گوید استاد اما در رسانه‌ها خلافش را نشان می‌دهد/ رضایی با سرمربی تیم ملی بزرگسالان اختلاف داشت

تهران (پانا) – محسن کاوه که به تازگی متهم به دخالت در کارهای علیرضا رضایی، مربی تیم ملی امید کشتی ایران و متعاقبا استعفای او شده است، ضمن رد این اتهام می‌گوید دلیل استعفای رضایی موضوع دیگری است.

کد مطلب: ۹۳۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پشت پرده استعفای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران از زبان متهم شماره یک علت استعفا

روز گذشته برخی منابع خبری از استعفای علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران از سمت خود خبر دادند، خبری که توسط رضایی تائید شد و او علت استعفایش را دخالت‌های محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در کارش عنوان کرد.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در واکنش به این موضوع گفت: من خبر استعفای علیرضا رضایی را از رسانه‌ها شنیدم و وقتی علت آن را خواندم، شوکه شدم. ما قبل از انتخابی تیم ملی با رضایی جلسه داشتیم و برخی از سو تفاهم‌ها برطرف شد و هر دو هم از جلسه راضی بودیم، اما به یک‌باره او در رسانه‌ها اعلام کرده به خاطر دخالت من استعفا می‌دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه رضایی به دنبال کشمکش است، او اگر مشکلی هم داشت ابتدا باید با خود من صحبت می‌کرد نه اینکه ابتدا در رسانه این موضوع را مطرح کند. رضایی در جلساتی که باهم داشتیم خیلی رفتار خوبی دارد و من را استاد خطاب می‌کند اما در رسانه‌ها چیزی خلاف آن را نشان می‌دهد، این رفتار دوگانه اصلاً مناسب نیست.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد افزود: استعفای علیرضا رضایی به من ارتباطی ندارد، من از او خواستم با تیم بزرگسالان اردوی مشترک بگذارد، اما به دلیل اختلافی که با غلامرضا محمدی دارد این موضوع را نپذیرفت و بعد از آن هم تصمیم به استعفا گرفت. یکی از نیازهای اصلی تیم بزرگسالان پشتوانه‌سازی است، ما باید در وضعیتی قرار بگیریم که در هر وزن چند کشتی‌گیر داشته باشیم، بنابراین نیاز است که تیم امید با بزرگسالان کشتی بگیرد.

کاوه در پاسخ به این سؤال که چه کسی را جایگزین رضایی خواهد کرد، گفت: فعلاً برای انتخاب سرمربی تصمیمی نداریم، اعضای تیم امید هم با غلامرضا محمدی تمرین خواهند کرد.

وی در ادامه به اختلافی که قبل از انتخابی امید بین او و رضایی پیش آمده بود اشاره کرد و گفت: من به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی، کمیته ‌فنی انتخاب کردم اما رضایی از این موضوع ناراحت شد و آن را با رسانه‌ها در میان گذاشت. بعد از آن جلسه‌ای با هم داشتیم و این موضوع حل و فصل شد. رضایی برای رقابت‌های انتخابی تیم امید همان اعضای کادر فنی را به عنوان کمیته ‌فنی انتخاب کرده بود در حالیکه وظایف این دو با هم متفاوت است. از طرفی کمیته ‌فنی را باید مدیر فنی انتخاب کند و من هم وظیفه‌ام را انجام دادم و رضایی هم در این زمینه کاملاً متقاعد شد.

مدیرانی تیم‌های ملی کشتی آزاد ادامه داد: من مدیرانی تیم‌های ملی در تمام رده‌های سنی هستم و هیچ دخالتی هم در امور سرمربیان نداشتم، از سرمربیان دیگر رده‌های سنی این موضوع را بپرسید.

کاوه در پایان به حضورش در تیم ملی بزرگسالان به عنوان سرمربی اشاره کرد و گفت: چنین صحبت‌هایی اصلاً مطرح نیست، من در جایگاه خودم کار می‌کنم و علیرضا دبیر هم به عنوان رئیس فدراسیون به غلامرضا محمدی اعتماد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار