محمدصیدلو:برخی از نیروها هنوز فضای مدرسه را شبیه به مکتب‌خانه می پندارند و آموزش را فقط از منظر نظری قبول دارند

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مجمع انتخاباتی هیات ورزشی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، تربیت بدنی را مقدمه تربیت اخلاقی و آموزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:برخی از نیروها هنوز فضای مدرسه را شبیه به مکتب‌خانه می پندارند و آموزش را فقط از منظر نظری قبول دارند

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار داشت: شادی دانش‌آموزان در محیط مدرسه در سایه ایجاد تحول و تحرک در درس تربیت بدنی است که باید مدیران مدارس این مهم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

او تربیت تمام ساحتی را از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین عنوان کرد و افزود: ساحت زیستی و تربیتی از مهمترین ساحتهای سند تحول بنیادین است که اگر به درستی مورد برنامه‌ریزی قرار بگیرد، با اختصاص زمان مناسب و مکفی در ایجاد شور و نشاط در میان دانش‌آموزان بسیار موثر است.

صیدلو در ادمه با اشاره به عملکرد اشتباه برخی از نیروهایی که هنوز فضای مدرسه را شبیه به مکتب‌خانه می پندارند و آموزش را فقط از منظر نظری قبول دارند اظهار داشت: سلامت جسم دانش‌آموزان مقدمه سلامت روح آنهاست و برای اینکه در آینده در جامعه شهروند سالم داشته باشیم باید امروز معلمین بانشاط، بتوانند با ایجاد شرایط مناسب، تربیت جسم و روح دانش‌آموزان را با قدرت به عهده بگیرند.

در ادامه این مجمع، کاندیداهای احراز پست هیات ورزش دانش‌آموزی با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و در پایان محسن ترابی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی شهرستان های استان تهران انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار