رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی : استفاده از ظرفیت سازمان‌های ورزشی کشور برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد

تهران(پانا) - مجمع انتخاباتی هیات ورزشی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی : استفاده از ظرفیت سازمان‌های ورزشی کشور برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد

بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، ظرفیت بالای نیروی انسانی در شهرستانهای استان تهران را بسیار با اهمیت دانست و گفت: حضور چهار نفر از از این استان در نمایندگان انجمن‌های کشورینشان‌دهنده همین مدعاست.

او در ادامه با اشاره به 14 میلیون دانش‌آموز که مخاطب اصلی آموزش و پرورش هستند، اظهار کرد:برای اجرای صحیح سند تحول بنیادین به عنوان سند بالادستی در نظام آموزشی نیازمند همکاری ارگان‌ها و نهادهای دیگر هستیم که یکی از این همکاری‌ها استفاده از ظرفیت بالای سازمان‌های غیردولتی است.

بابویی استفاده از ظرفیت سازمان‌های ورزشی کشور را برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مسیر ریل‌گذاری شده در ورزش کشور وجود دارد و فقط باید با ایجاد سازوکار مناسب قطار تربیت را به دست آموزش و پرورش بسپاریم که با هدف‌گذاری مناسب و صحیح مسیر حرکت قطار سلامت را مشخص کند

در ادامه این نشست، دبیر مجمع هیات دانش‌آموزی استان گزارش فعالیت‌های این معاونت را در برگزاری مسابقات کانون قهرمان و مدرسه قهرمان ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار