فرماندار اسلامشهر خبر داد:احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در راستای اجرای طرح مسکن اجتماعی جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه ۱۶۵۰ واحد مسکونی در شهرستان احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۹۳۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد:احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد

مسعود مرسلپور در جلسه شورای مسکن شهرستان در این رابطه اظهار داشت: زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح مسکن اجتماعی را اداره راه و شهرسازی تامین خواهد کرد و بنیاد مسکن استان تهران نیز هزینه احداث این واحدها را پرداخت می کند.

او با بیان اینکه بنیاد مسکن استان تهران برای شهرستان اسلامشهر ۱۰۲۰ واحد، برای چهاردانگه هفتاد واحد و برای احمدآباد مستوفی نیز سی واحد سهمیه اعلام کرده،افزود: پیشنهاد مجموعه شهرستان برای اسلامشهر ۱۵۰۰واحد، برای چهاردانگه یکصد واحد و برای احمدآباد مستوفی نیز پنجاه واحد مسکونی است و جهت تحقق سهمیه جدید تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه نابسامانی در حوزه عرضه و تقاضای مسکن در اسلامشهر مدیریت واحد شهرسازی مکلف است در صورت اعلام آمادگی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از پیمانکاران و سازندگان مسکن، شهرداریها و ... قبل از پذیریش قطعی هرگونه طرحی در این خصوص مراتب را به فرمانداری به منظور بررسی و تصویب در شورای مسکن اعلام کند .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار