معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب:

طرح جامع انتخابات شرق استان تدوین شده است

هرمزگان(پانا) معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: طرح جامع انتخابات شرق استان تدوین شده است و اولین همایش انتخابات حوزه شرق استان را در فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار کردیم.

کد مطلب: ۹۳۰۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح جامع انتخابات شرق استان تدوین شده است

به گزارش خبرنگارپانا هرمزگان از شهرستان میناب ،محمد احمدی در مراسم سالروز گرامیداشت شورای نگهبان در شهرستان میناب ، اظهار داشت: ضمانت اسلامیت و جمهوریت کشور از جمله وظایفی است که بر عهده نهاد شورای نگهبان گذاشته شده است.

وی با اشاره به ٣ کارکرد اصلی شورای نگهبان ، عنوان داشت: نظارت بر قوانین یکی از وظایف اصلی شورای نگهبان است به طوری که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان فرستاده می شود و آنجا با قانون اساسی و شرع مطابقت داده می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را از جمله وظایف این نهاد برشمرد و گفت: هر کدام از این وظایف فرایند خاص خود را دارد که جامعیت این عزیزان آنچه مورد نیاز جمهوری اسلامی ایران بوده را تثبیت کرده اند.

احمدی تصریح کرد: رای مردم حق الناس است و مهم است چه مقدار در این عرصه پایبندی خود را ثابت کنیم و طبق قانون عمل کنیم.

وی از تدوین طرح جامع انتخابات حوزه شرق استان خبر داد و گفت: اولین همایش انتخابات حوزه شرق استان را در فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار کردیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب عنوان داشت: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از حیث مشارکت بسیار مهم است چرا که اولین حماسه سیاسی ما در گام دوم انقلاب انتخابات اسفندماه سال جاری است.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه نظارت بر انتخابات تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار