آغاز عملیات فاز دوم آسفالت معابر سطح شهرستان کازرون

کازرون (پانا) - شهردار کازرون از فاز دوم عملیات آسفالت معابر سطح شهر خبر داد و افزود: به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان و بهبود تردد خودروها، این طرح در حال انجام است. 

کد مطلب: ۹۳۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات فاز دوم آسفالت معابر سطح شهرستان کازرون

علی باقری ادامه داد: به منظور رعایت عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار، عملیات آسفالت تعدادی از کوچه های خیابان فردوسی حدفاصل بلوار تا میدان فردوسی و تعدادی از کوچه های فرهنگ شهر به اتمام رسیده و آسفالت کوچه های بافت قدیم (سنگ فرش) هم اکنون در حال انجام است.
باقری اضافه داد: با توجه به زیرسازی و آماده سازی تعدادی از کوچه های فاز دو شهرداری امور عشایر و کوچه های شهرک پردیس، آسفالت این کوچه ها طی روزهای آینده انجام خواهد شد.
وی گفت: پروژهای عمرانی دیگری در سایر نقاط شهر در حال اجرا است که از جمله این پروژه ها می توان به اجرای کانال سیل بر بیات، اصلاح هندسی حدفاصل میدان بعثت به میدان فردوسی، ادامه تکمیل پارک طالقانی، پارک محله ای شهرک فجر، پارک حاشیه ای بلوار ملت، پارک شقایق، نصب کفپوش های استاندارد و ست های ورزشی در پارک های سطح شهر، نصب پیش سرد کن در کشتارگاه شهرداری و... اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار