دوره آموزشی خبرنگاری ، عکاسی و فن بیان ویژه مسولین انجمن اسلامی دانش آموزان دختر ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)- دوره آموزشی خبرنگاری ، عکاسی و فن بیان ویژه مسولین انجمن اسلامی دانش آموزان دختر ارومیه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی استان با تدریس اساتید مجرب این حوزه ها برگزار شد

کد مطلب: ۹۳۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی خبرنگاری ، عکاسی و فن بیان ویژه مسولین انجمن اسلامی دانش آموزان دختر ارومیه برگزار شد

30 نفر از دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طی دو روز و به صورت فشرده دوره های مقدماتی خبرنگاری، عکاسی و فن بیان را در سالن جلسات سازمان دانش آموزی و با راهبری خبرگزاری پانای استان گذراندند.چ

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با حضور در این دوره و در رابطه با اهمیت برگزاری آن اظهار کرد: هر فرد حاضر در جامعه حداقل 12 سال در اختیار سیستم آموزش و پرورش قرار دارد، این فرد باید پس از خروج از این سیستم توانایی حضور، حرف زدن، زندگی کردن، انتخاب درست و ... را داشته باشد که نظام تعلیم و تربیت نیز برنامه ریزی های متعدد و مختلفی را برای تحقق امر تربیت داشته و دارد.

حسین عباس زاده ادامه داد: تشکل های دانش آموزی یکی ده ها بخش آموزش و پرورش برای انجام امورات تربیتی و پرورشی که در جامعه امروز در اولویت قرار دارند، است و فازهای جدیدی در روند زندگی و تصمیم گیری های مهم آن در دانش آموزان با حضور در این تشکل ها ایجاد می شود.

وی گفت: ثمره فعالیت همه تشکل ها در آموزش و پرورش برای دانش آموز بوده و برای تربیت آن برنامه ریزی می شود که همکاری و هماهنگی این تشکل ها نتایج مثبتی بسیاری را برای جامعه دانش آموزی خواهد داشت که البته این موضوع مورد تأکید مدیرکل اموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی نیز می باشد لذا سازمان دانش آموزی آمادگی هرگونه همکاری با تشکل ها را در قالب های مربوطه دارد.

عباس زاده ضمن اشاره به تأثیرات تحولات جدید مدیریتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموازن در استان گفت: امید، همدلی و وفاق شاخصه های امروز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است و برگزاری این دوره ها و نیز هدف گزاری برای برنامه های دیگردر جهت تربیت اجتماعی دانش آموزان می باشد.

محسن رضایی رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز در خصوص این دوره و گفت: همکاری تشکل ها برای پیشبرد اهداف مشترک از لازمه موفقیت در حوزه های تربیتی است که این مهم در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد و این دوره نیز در راستا و با همکاری سازمان دانش آموزی برگزار شده است.

رضایی گفت: دانش آموزان طی سال های تحصیل با فرصت هایی برای یادگیری، اثبات و شکوفایی استعدادهایشان مواجه می شوند که دوره های خبرنگاری و عکاسی و فن بیان خبرگزاری پانا یکی از مهمترین این فرصت ها به حساب می آید که شاید حتی در آینده شغلی دانش آموزان نیز تأثیرگزار باشد.

وی افزود: دانش آموزان عضو تشکل ها به واسطه برنامه ریزی های مختلف نظام تعلیم و تربیت از نظر اجتماعی چندین درجه بالاتر از سایر دانش آموزان قرار دارند و این دانش آموزان باید اندوخته های خود را در اختیار سایر دانش آموزان نیز قرا دهند تا چرخه تربیت اجتماعی در مدارس شکل گیرد.

به گفته رییس سازمان دانش آموزی استان دوره های خبرگزاری پانا برای همه دانش آموزان علاقه مند در ارومیه و شهرستان ها برنامه ریزی شده و طی تابستان و سال تحصیلی با جدیت دنبال خواهد شد.

مهرداد تبریزی در بخش عکاسی، محسن صادقیان در بخش فن بیانف محمد آقایارلو و سینا میرزامحمدی در بخش خبرنگاری و خبرنویسی وظیفه تدریس را برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار