معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش آذربابیجان غربی:

افزایش میزان جذب دوره پیش دبستانی در راستای تحقق سیاست عدالت آموزشی است

ارومیه (پانا)- معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان با اشاره به رتبه نخست آذربایجان غربی در جذب دوره پیش دبستانی گفت: افزایش میزان جذب دوره پیش دبستانی در راستای تحقق سیاست عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۹۳۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش میزان جذب دوره پیش دبستانی در راستای تحقق سیاست عدالت آموزشی است

صبح امروز جلسه هماهنگی در راستای تعیین شهریه دوره پیش دبستانی با حضور معاون آموزش ابتدائی استان در محل دفتر معاونت آموزش ابتدائی استان برگزار شد.

میرصادق جامعی، معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به رتبه نخست استان در جذب دوره پیش دبستانی اظهار داشت: بر اساس آمار سامانه سناد، آمار جذب پیش دبستانی از 31 هزار نفر در سال گذشته به حدود 47 هزار نفر در سالجاری افزایش یافته است و شاخص نرخ پوشش پیش دبستانی رشد 21درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: تعامل و همکاری نهادهای فعال در حوزه آموزش پیش دبستانی، پوشش حداکثری نوآموزان دوره پیش دبستانی را بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قانون مرجع تعیین شهریه مراکز پیش دبستانی است؛ افزود: بر اساس قانون شورای نظارت بر مراکز آموزشی و مدارس غیر دولتی در این خصوص مرجع می باشد.

جامعی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون، میزان افزایش شهریه مراکز پیش دبستانی بیش از 15 درصد نخواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به سیاست عدالت آموزشی در آموزش و پرورش بیان کرد: وضعیت اقتصادی خانواده ها بویژه در مناطق روستایی و محروم از این سو و تقویت مراکز پیش دبستانی از سویی دیگر مهمترین شاخص ها در تعیین شهریه می باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار