مدیر کل آموزش و پرورش استان : 1200 معلم در سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی می شوند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از جذب و به کارگیری هزار و 200 معلم جدید در سالتحصیلی 98-99 خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان : 1200 معلم در سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی می شوند

جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذرشهر گفت: با نگاه به کارنامه آموزش و پرورش آذرشهر ،هم در شورای آموزش و پرورش و هم در شورای برنامه ریزی استان عملکرد خوبی داشته است و هماهنگی بین بخشی و یکدلی در آذرشهر باعث درخشش این شهرستان شده است.

وی با بیان این که شاخص های فضای فیزیکی، منابع مالی و نیروی انسانی سه عنصر اصلی آموزش و پرورش در تمام نقاط دنیا است، گفت: علی رغم محدویت مالی سعی خواهیم کرد فضای با نشاط و مناسب را در مدارس استان برای دانش آموزان فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان این‌ که هزار و 200 نفر قبل شروع سال تحصیلی ۹۹-۹۸ وارد سیستم می شوند، گفت :در اول مهر ماه امسال به لطف و یاری خداوند هیچ مدرسه ای خالی از معلم نخواهیم داشت.

پاشایی، پوشش تحصیلی صددرصدی دانش آموزان در تمامی سطوح به ویژه مقطع ابتدایی را دستور کار آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: مدارس استان به هیچ عنوانی موقع ثبت نام حق گرفتن هزینه را ندارند ولی با این وجود مدارس به مشارکت های مردمی نیاز مبرم دارد.

وی گفت: توانمندسازی معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت از اهمیت زیادی برخوردار است و معلمانی که به مدارس فرستاده می شوند باید دارای خلاقیت، انگیزه، عشق و تعهد باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، اداره نوسازی، نمایندگان مجلس مناطق را پتانسیل خوبی برای ارتقای سطح آموزش، علمی و فرهنگی شهرستانها عنوان کرد و گفت: شهرستان ها و مناطق بایستی از تعطیلات تابستان برای آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد به نحو احسن استفاده نمایند.

وی بیان کرد: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات آموزش و پرورش نیست پس بایستی از ظرفیتهای خیرین برای ایجاد مراکز آموزش،فرهنگی و رفاهی استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار