رئیس اداره‌ی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بیش از 3000 آموزگار شهر کرمانشاه در دوره‌ی ضمن خدمت تغذیه و دوپینگ آموزش دیدند

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره‌ی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان از برگزاری دوره‌ی ضمن خدمت تغذیه و دوپینگ ویژه‌ی آموزگاران پایه و آموزگاران تربیت‌بدنی در تیر ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 3000 آموزگار شهر کرمانشاه در دوره‌ی ضمن خدمت تغذیه و دوپینگ آموزش دیدند

شیرزاد احسانخواه ضمن بازدید از دوره‌ی آموزشی تغذیه و دوپینگ ناحیه‌ی یک که در سالن جلسات مدرسه مصطفی پروینی برگزار شد گفت: این دوره‌ی آموزشی در نواحی سه‌گانه‌ی شهر کرمانشاه برای کلیه‌ی آموزگاران پایه، مدیرآموزگاران و آموزگاران درس تربیت‌بدنی برگزار شده‌ است.

احسانخواه گفت: این دوره‌ی آموزشی در راستای اجرای تفاهم‌نامه‌ی سال تحصیلی آتی و با هدف توانمندسازی آموزگاران پایه و آموزگاران درس تربیت‌بدنی در زمینه‌های تغذیه‌ی سالم، سلامت دانش‌آموزان و دوپینگ در ورزش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

احسانخواه در ادامه افزود: در نواحی سه‌گانه‌ی شهر کرمانشاه بیش از 3000 نفر آموزگار در این دوره‌های 12ساعته که به صورت حضوری برگزار شده است شرکت کرده‌اند و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

رئیس اداره‌ی سلامت و تندرستی افزود: این دوره‌ی آموزشی با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی همکاران و دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی در سطح استان در حال برگزاری است و تا پایان تیر ماه سال جاری حدود 8000 آموزگار در این دوره‌ها آموزش خواهند دید.

وی در پایان گفت: این دوره به صورت دوره‌ی ضمن خدمت 12 ساعته برای آموزگاران به مدت 2 روز برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار