امیر قلعه‌نویی تراکتورسازی را محکوم کرد

تهران (پانا) - کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتورسازی را در پی شکایت امیر قلعه‌نویی و سینا شکوری محکوم کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
امیر قلعه‌نویی تراکتورسازی را محکوم کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت سینا عشوری از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 925 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 178 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت امیر قلعه‌نویی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 186 میلیون و 499 هزار و 980 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 163 میلیون و 730 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان دعوی متقابل در مهلت 30 روز از تاریخ قطعیت محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت، دعوای خواهان اصلی را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

براساس این گزارش، در پرونده شکایت یوسف سیدی از باشگاه تراکتورسازی، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق، مستنداً به بند هفت ماده 107 قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دعوای خواهان را اعلام کرد.

در پی شکایت پیروز چغتاور از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت 430 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهران فرضیات از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق، دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستنداً به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی و 249 قانون تجارت حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان را صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار