مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

افزایش نقش اولیا از مهم‌ترین وظایف شورای انجمن اولیا و مربیان در نظام آموزشی و پرورشی است

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مهم‌ترین وظیفه‌ی شورای انجمن اولیا و مربیان، افزایش نقش اولیا در سیاست گذاری و تصمیم گیری های آموزشی و پرورشی است.

کد مطلب: ۹۳۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش نقش اولیا از مهم‌ترین وظایف شورای انجمن اولیا و مربیان در نظام آموزشی و پرورشی است

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست شورای انجمن اولیا و مربیان که در سالن جلسات اداره‌ی کل برگزار شد ضمن خیر مقدم به مدعوین از همراهی و همکاری داوطلبانه اعضای محترم شورا با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمودند.

یزدان‌پناه در ادامه افزود: انجمن های اولیا و مربیان باید در فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزشی و پرورشی مدارس نقش فعال داشته باشند .

محمدی رییس اداره‌ی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان ضمن تشریح فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان در طول سال تحصیلی، مهم‌ترین اولویت‌های این اداره را توسعه انجمن های مدارس، آموزش خانواده، مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده بیان نمود هر چند که بنا بر ضرورت و تکالیف قانونی در حوزه‌های دیگری هم‌چون سرویس های حمل و نقل، لباس فرم دانش‌آموزی، همکاری با نهادها و سازمان های خیریه جهت کمک به اولیا و دانش‌آموزان انجمن ورود می کند.

پس از قرائت دستور کار جلسه و اظهار نظر اعضای محترم شورا در خصوص مشارکت های مردمی، تولید و پخش برنامه آموزشی و تربیتی در صدا و سیما، تشکیل کار گروهی جهت تعیین سرفصل های متناسب بومی - محلی در آموزش خانواده و برگزاری انتخابات انجمن های اولیا و مربیان تصمیماتی گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار