رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی:تلاش در جهت حل مشکلات و ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای

بیرجند(پانا) ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت:یکی از کمک های دولت و نظام نیز بحث آموزش های مهارتی بوده تا افراد متناسب با نوع مهارت خود وارد بازار کار شوند.

کد مطلب: ۹۳۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی:تلاش در جهت حل مشکلات و ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای

مجید پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در اظهار داشت: یکی از کمک‌های دولت و نظام نیز بحث آموزش‌های مهارتی بوده تا افراد متناسب با نوع مهارت خود وارد بازار کار شوند.

او گفت: در مجموع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور موفق بوده و کسانی که مدارج عالیه ندارند با اینگونه کارهای فنی و فراگیری مهارت‌ها می‌توانند سریع وارد بازار کار شده و منبع درآمدی داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی افزود: یکی از ضرورت‌ها در استان نیز حمایت از مهارت‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است و این کارگاه‌های فنی کمک کننده جوانان است.

پورعیسی تصریح کرد: همکاری متقابل خوبی بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان وجود دارد و در جهت ارتقای تجهیزات و رفع کمبودهای فنی و حرفه‌ای نیز کمک‌ خواهیم کرد.

اوادامه داد: در سال گذشته اعتبارات فنی و حرفه‌ای استان حدود 2 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که در سال جاری تلاش خواهد شد انواع نیازهای فنی و حرفه‌ای احصا و رفع شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در جهت تکمیل ساختمان‌های نیمه تمام، ارتقا و توسعه تجهیزات فنی و حرفه‌ای تلاش می‌شود خاطرنشان کرد: برای توسعه تجهیزات نیز علاوه بر کمک‌های استانی باید از منابع ملی کمک گرفته شود.

پورعیسی اظهار کرد: میزان اعتباری که در سال جاری به فنی و حرفه‌ای استان اختصاص داده خواهد شد بستگی به نوع پروژه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای دارد.

او افزود: همچنین بر اساس ظرفیت و نیازهای ادارات فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها نیز حمایت اعتباری می‌کنیم افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و رونق تولید کمک شایسته‌ای می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: آموزش‌هایی که منجر به توانمندی افراد شود سرمایه گذاری خواهیم کرد و این سازمان از طرح‌های اشتغال زا حمایت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار