رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی : سالیانه 2500 خواهر در بیرجند با مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آشنا می‌شوند

بیرجند(پانا)ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه سالیانه 2 هزار و 500 نفر خواهر در این مرکز با مهارت‌های مختلف آشنا می‌شوند گفت: کسانی که فاقد مهارت هستند نیز از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنند

کد مطلب: ۹۳۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی : سالیانه 2500 خواهر در بیرجند با مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آشنا می‌شوند

حسین خوشایند رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در این بازدید از نزدیک با کارگاه‌ها و دوره‌های مهارتی در این مراکز و مشکلات آن آشنا و قول تکمیل برخی تجهیزات را داد.


حسین خوشایند در این بازدید بیان کرد: این بازدید برای آشنایی از ظرفیت‌های بخش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران بیرجند انجام شده و امیدواریم برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال جوانان کمک کنیم.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند دارای 9 کارگاه مهارتی بوده که در آن 38 حرفه شغلی ویژه خواهران آموزش داده می‌شود.


وی با بیان اینکه سالیانه 2 هزار و 500 نفر خواهر در این مرکز با مهارت‌های مختلف آشنا می‌شوند گفت: کسانی که فاقد مهارت هستند نیز از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنند؛ در سال‌های اخیر مخاطبان فنی و حرفه‌ای افراد با سطح تحصیلات دیپلم و زیردیپلم بودند اما امروزه افراد با مدارج بالای لیسانس و فوق لیسانس در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند که این نشان می‌دهد سیستم آموزشی کشور نتوانسته طوری اقدام کند که این افراد بر اساس آموزش عالی که دیدند وارد بازار کار شوند و به ناچاری وارد کارهای فنی شدند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی وارد کار می‌شوند که مهارت مورد نیاز بازار کار را داشته باشند افزود: تاکنون از مراکز فنی و حرفه‌ای در استان استقبال خوبی شده و در برخی از کارگاه‌ها افراد بیش از ظرفیت مشغول به کار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار