میزبانی هلال احمر مازندران از مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده آغاز شد

ساری (پانا) - مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده در اردوگاه شهید باهنر تهران از ۲۹ تیر به میزبانی جمعیت هلال احمر مازندران آغاز شده و تا ۷ مرداد ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی هلال احمر مازندران از مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده آغاز شد

شهاب‌الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در بازدید از روند آماده‌سازی اردوگاه شهید باهنر تهران جهت برگزاری مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده گفت: مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده با رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته در اردوگاه شهید باهنر تهران در روزهای ۲۹ تیر لغایت ۷ مرداد به میزبانی جمعیت هلال احمر استان مازندران برگزار خواهد شد.

او در خصوص متفاوت بودن این المپیاد نسبت به سال‌های گذشته گفت: برگزاری یکپارچه و در دو دوره دختران و پسران بعد از چندین سال که در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار می‌شد و در فضای متفاوت و جدید اردوگاه شهید باهنر از تفاوت های اصلی این المپیاد نسبت به سالهای گذشته است.

صابونچی در همین خصوص ادامه داد: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص اردوگاه شهید باهنر طراحی کار و اجرای آن دشواری های خاصی دارد و زحمات زیادی برای آماده سازی فضای مسابقات کشیده شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری مسابقات در دو دوره گفت در مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده تیم‌های برگزیده دختران و پسران استان های سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت و در واقع در هر دوره حدود ۵۰۰ نفر از دادرسان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

صابونچی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی و فراگیر کردن آموزش های امدادی در سطح کشور تصریح کرد: اطلاع رسانی فعالیت های خوب جمعیت هلال احمر در سطح کشور و همراهی بیشتر مردم و مسئولان در گسترش طرح ملی دادرس و به تبع آن برگزاری المپیاد آماده زمینه‌ساز آمادگی های لازم در برابر مخاطرات خواهد بود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص اجرا و میزبانی مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده افزود: با شناختی که از توان و تدبیر و همت و غیرت مدیران و همکاران جمعیت هلال احمر استان مازندران وجود داشت میزبانی این مرحله است مسابقات به عهده این استان واگذار شد که امید است تجربه خوبی برای سازمان جوانان و جمعیت هلال احمر رقم بخورد و قطعاً دادرس آن شاهد مهمان نوازی و مدیریت خوب عزیزان مازندرانی در این دوره از المپیاد خواهند بود.

مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده صبح امروز افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار