فرماندار مرند اعلام کرد: ثبت ۱۲۰ فقره طلاق در مرند در سه ماهه نخست سال

تبریز (پانا) - فرماندار مرند با اشاره به افزایش ناچیز واقعه طلاق در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته در این شهرستان اعلام کرد: تعداد طلاق ثبت شده در شهرستان در سه ماهه اول سال گذشته ۱۱۰ فقره و در مدت مشابه امسال ۱۲۰ فقره است.

کد مطلب: ۹۳۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار مرند اعلام کرد: ثبت  ۱۲۰ فقره طلاق در مرند در سه ماهه نخست سال

داود گرشاسبی در همایش آسیب‌شناسی طلاق در مرند با بیان اینکه جامعه سالم، نیازمند خانواده سالم است ابراز داشت: برای توسعه کشور نیز داشتن خانواده و فرد سالم ضروری است.

فرماندار شهرستان ویژه مرند ضمن اشاره به وجود تفاوت در جامعه و میان خانواده ها گفت: نباید تفاوت را به جدل با پدیده های اجتماعی و تقابل با واقعیت های اجتماعی تبدیل کرده و عامل ستیزه که خروجی آن طلاق خواهد بود باشیم.

گرشاسبی افزود: هنر مدیران و اندیشمندان این است که تفاوت های موجود را برای پویایی، رشد و تعالی خانواده ها هدایت کنند.

فرماندار مرند تاکید کرد: مسوولین باید در حوزه های رفتاری، اصلاح ایجاد کرده و برای برون رفت از مشکلات حوزه طلاق، راهکار ارائه کنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی در رفتارسازی گفت: جهت تاثیرگذاری بیشتر در این خصوص، تولید نرم افزارهای مناسب برای استفاده خانواده ها ضروری است.

فرماندار ویژه مرند یادآوری کرد: جهت کاهش و از بین بردن مشکل طلاق، باید انسان هایی تربیت کنیم که مبتنی بر ارزش ها و باورهای جامعه خود ما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار