برگزاری پیش اردو پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی استان کردستان

سنندج (پانا) - پیش اردو استانی پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی کردستان جهت آماده سازی تیم های منتخب شهرستان های استان در اردوگاه شهید سلیمان خاطرسنندج آغاز به کار کرد .

کد مطلب: ۹۳۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش  اردو پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی استان کردستان

پیش اردو پیشتازان پسر، استان کردستان با حضور تیم های منتخب شهرستان ها و مدرسین برتر استانی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج کار خود را آغاز کرد.

این اردوی دو روزه به منظور توانمند سازی پیشتازان پسر منتخب استان جهت حضور در اردوی ملی که طبق روال سال های گذشته در اردوگاه شهید باهنر تهران برپا خواهد شد، سی ام و سی و یکم تیرماه در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می‌شود.

در این اردو مهارت های تشکیلاتی از قبیل چادرزنی، مخابره با پرچم، امداد و کمک های اولیه و فریادهای شادی توسط مدرسین ممتاز کشوری و استانی به دانش آموزان آموزش داده میشود. پیشتازان در این اردو مهارت های زندگی، نحوه تعامل با محیط اطراف و آمادگی برای نقش پذیری در آینده را آموزش می بینند.


هدف از پیش اردوی سازمان دانش آموزی استان، آموزش حرفه ای مهارت های سازمانی به دانش آموزان پیشتاز می باشد. این اردو جهت آماده سازی دانش آموزان به عنوان نماینده شایسته استان برای حضور در اردوی ملی تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر است که اردوی پیشتازان دختر استان نیز در روز های یکم و دوم در اردوگاه مذکور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار