مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در جمع داوران سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز:

قرار گرفتن ما در مسیر قرآن اتفاق مهمی است

زنجان (پانا) - آیین تجلیل از داوران بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت و مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
قرار گرفتن ما در مسیر قرآن اتفاق مهمی است

به گزارش کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و انتشارات سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، محمد رضا مسیب‌زاده، ضمن تقدیر از زحمات داوران بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور اظهار داشت: کار در عرصه قرآن بی حساب و کتاب نیست و وقتی قرآن پیامبری چون حضرت محمد (ص) و مدافعی چون امام حسین (ع) را دارد قرار گرفتن ما در مسیر قرآن اتقاق مهمی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن خادمین خود را خود انتخاب می‌کند افزود: قرآن در برابر زحمات ما اجر و پاداش مضاعفی عنایت خواهد کرد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از مدیریت هوشمندانه در آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با وجود تیم کاری و زبده در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان که زحمات بسیاری در بر پایی این دوره از مسابقات متحمل شدند، شاهد برگزاری این مسابقات در بهترین شرایط بودیم.

مسیب‌زاده این مرحله از مسابقات را آخرین مرحله رقابت‌ها خواند و گفت: بیش از 7 میلیون دانش‌آموز از مراحل مدرسه‌ای منطقه‌ای و استانی به این مسابقات راه یافتند و جمع کثیری از دانش‌آموزان در این کار عظیم شرکت داشتند.

وی با توجه به کارهای فراوان صورت گرفته در آموزش و پرورش به ویژه در حوزه قرآن، عترت و نماز در وزارت آموزش و پرورش، از داوران خواست در انعکاس این تلاش‌ها و اقدامات که خود به عینه بخشی از آن را مشاهده نموده‌اند همت گمارند.

وی در پایان از انعکاس خبری بسیار مناسب مسابقات در رسانه‌های محلی و کشوری و فضای مجازی و همچنین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار