مصاحبه با سرپرست و دانش آموزان دختر شرکت کننده در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در زنجان

زنجان (پانا) - مصاحبه سرپرست و دانش آموزان دختر شرکت کننده در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی درشرکت کننده درزنجان را در زیر می خوانید.

کد مطلب: ۹۳۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه با سرپرست و دانش آموزان دختر شرکت کننده در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در زنجان

به گزارش کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و انتشارات مسابقات، مشروح مصاحبه های انجام گرفته به شرح زیر است:

*سرپرست دانش آموزان دختر شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز از استان مرکزی

اینجانب عصمت آزاد اندیش سرپرست دانش آموزان قرآن دوست استان مرکزی می باشم.
بنده آثار و برکات قرآن را در شیوه و راه و روش زندگانی دانش آموزان به عینه می بینم به طوری که برکت قرآن در زندگی آنان متجلی شده و چه خوب است که در دوران شباب و جوانی این دانش آموزان با قرآن همنشین هستند.
از همکاران محترم آموزش و پرورش استان زنجان متشکرم بابت تمهید مقدمات خوبی که داشته اند ،امیدوارم با توجه به تلاش دانش آموزان داوری به نحو مطلوب و احسن انجام شود هر چند کسی که داور قرآنی است خودش را مدیون می داند و داوری بی نقض و خطایی خواهد داشت.


*دانش‌آموز شرکت کننده در مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز از استان زنجان
اینجانب شادی برج خانی دانش آموز پایه یازدهم رشته علوم انسانی از استان زنجان در رشته نهج البلاغه در این دوره از مسابقات شرکت کرده ام.
من اولین بار است که در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح کشوری حضور یافته امو معتقدم روند برگزاری مسابقات و برنامه های پیش بینی شده بسیارمنظم و مرتب پیش می رود.
علت انتخاب رشته نهج البلاغه از طرف من به خاطرعظمت این کتاب شریف است.

سخنان امیر المومنین (علیه السلام) توجه مرا به خود جلب نموده است و به همین خاطر من به این کتاب گرانقدرعلاقه وافری پیدا کرده ام و امیدوارم بتوانم رتبه اول مسابقات را کسب نمایم.

*دانش‌آموز شرکت کننده در مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز از استان همدان

اینجانب مریم یوسفی از همدان هستم و خدا را شاکرم که در رشته احکام سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز حضور یافته ام و در رشته احکام در این مسابقات رقابت خواهم کرد.
به نظر من احکام در زندگی انسان آمیخته شده است و باید بر آن تسلط کامل داشت تا بتوانیم به دستورات الهی درست و صحیح عمل نماییم.

اگر مردم بر احکام الهی اشراف کامل داشته باشند خواهند فهمید که دین مبین اسلام، دین آسانی است و مایه آرامش انسان ها خواهد بود.

من برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده ام و به نظرم چون مسابقات در ذات خود رقابتی است بهتر است یک دوره دانش افزایی قبل از شروع مسابقات برای متسابقین در نظر گرفته شود.

بنده در آخر از مسئولین برگزار کننده تقدیر و تشکر می کنم.

*دانش‌آموز شرکت کننده مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز از استان اصفهان

اینجانب ندا رحمتی از اصفهان به عنوان نماینده دانش آموزان استثنایی کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده ام.
من برای بار دوم در این مسابقات شرکت می کنم و امسال در رشته احکام حضور یافته ام .
از حسن میزبانی استان زنجان کمال تشکر را دارم و به نظر بنده محل اسکان خوب و رضایت بخش است.

من امیدوارم این مسابقات موجب شود تا مباحث تربیتی و معنوی در متسابقین بیشتر گردد.
علت علاقه من به احکام به خاطر کاربردی بودن احکام در زندگی روزمره است.

*دانش‌آموز شرکت کننده مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز از استان خراسان شمالی

اینجانب زهرا عطایی جاجم هستم از استان خراسان شمالی که از پایه هفتم متوسطه دوره اول در این مسابقات شرکت کرده ام و امسال نیز سعادت داشتم در استان زنجان باشم .
بنده تجربه استانهای دیگر را داشته ام و واقعا می توانم اذعان کنم که میزبانی استان زنجان عالی بوده است و به خصوص افتتاحیه، برنامه نماز جماعت و فوق برنامه ها عالی بود.
یکی از بهترین برنامه های این دوره از مسابقات، نقد کنفرانس های ما است و نکات مثبت و منفی کنفرانس های مارا بیان می کنند که اگر در دوره های قبلی بود قطعا به نتایج مثبتی ختم می شد.

افتتاحیه مسابقات بسیار زیبا بود ،مخصوصا نمایش نزول قرآن و قرائت زیبای قرآن توسط نوجوان قرآنی، یاسین علی آبادی که سنگ تمام گذاشتند و جا دارد از تمامی مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر و تشکر کنم.

*دانش‌آموز شرکت کننده در مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز از شهرستان های استان تهران

اینجانب ملیکا فتحی شرکت کننده از شهرستان های استان تهران هستم که البته با افتخار کامل، با اصالتی زنجانی و برای اولین بار در این دوره از مسابقات ،در رشته صحیفه سجادیه حضور پیدا کرده ام .

استان زنجان حق میزبانی را به صورت کامل ادا کرد و از نظر کمی و کیفی بسیار عالی بود و کمال تشکر را دارم.

همه برنامه ها خیلی خوب برگزار شد مخصوصا مراسم افتتاحیه، بخش نمایش قرآنی و قرائت قرآن که خیلی زیبا و تاثیرگذار بود و بیشترین طرفدار را داشت.

متاسفانه در جامعه ما قرآن، نماز و عترت مهجور مانده و با برگزاری این گونه مسابقات چنین مهجوریت هایی رفع خواهد شد و دانش آموزان ما بیشتر با این موضوعات اساسی آشنا می شوند.

مسال وجود استاد راهنما یک امتیاز مثبت بود و جا دارد از تمامی مسئولین اجرایی در این زمینه تشکر کنم.

در پایان باید عرض کنم که به نظر من خوب است یک سری برنامه های ویژه در مدارس اجرایی شود تا دانش آموزان ترغیب شوند و بیشتر تمایل داشته باشند تا در مسابقات قرآنی حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار