‌روایت تارانتینو از واکنش پولانسکی به خبر ساخت فیلمی با موضوع قتل همسرش

تهران (پانا) - کوئینتین تارانتینو که نهمین فیلم خود به نام «روزی، روزگاری، در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را تابستان امسال بر پرده سینماهای دنیا دارد، در اظهارنظری تازه از واکنش رومن پولانسکی به شنیدن خبر ساخت این فیلم گفت. فیلمی که به داستان قتل «شارون تیت» هنرپیشه هالیوودی و همسر پولانسکی به دست فرقه چالرز منسن می‌پردازد.

کد مطلب: ۹۳۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
‌روایت تارانتینو از واکنش پولانسکی به خبر ساخت فیلمی با موضوع قتل همسرش

به گزارش ایندیپندنت، کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» مارگو رابی را برای ایفای نقش شارون تیت به کار گرفته است که زمان وقوع حادثه در 1969 همسر رومن پولانسکی و از او باردار بود.

پولانسکی - تارانتینو

تارانتینو تعریف کرد که فیلمساز لهستانی - فرانسوی بعد از شنیدن خبر ساخت فیلمی از تراژدی زندگی خود چه کرد و چه واکنشی نشان داده است. طبق اظهارات تارانتینو، پولانسکی به واسطه یکی از دوستانش با تارانتینو تماس گرفت تا درباره پروژه جویا شود.

این کارگردان می‌گوید: دوست مورد نظر با من تماس گرفت و گفت پولانسکی از این قضیه ناراحت یا عصبانی نیست؛ او فقط کنجکاو شده است.

پولانسکی و شارون تیت

تارانتینو توضیح داد: من می‌دانستم که پولانسکی قادر به خروج از اروپا نیست؛ بنابراین از دوست مشترکمان خواستم بیاید و فیلمنامه را بخواند. او به خانه من آمد، فیلمنامه را خواند و به پولانسکی زنگ زد تا داستان فیلم و حوادث آن را برایش شرح دهد.

وی می‌افزاید: قطعا چیزی برای نگرانی وجود نداشت.

کارگردان «پالپ فیکشن» درباره اینکه چرا ضرورتی ندید پیش از ساخت فیلم با پولانسکی تماس بگیرد می‌گوید: فکر می‌کنم ماجرای شارون تیت و تراژدی فرقه منسن امروز بخشی از تاریخ ما شده است و اهمیت تاریخی آن از تراژدی شخصی فراتر رفته است. بنابراین با خودم فکر کردم که نباید مشکلی وجود داشته باشد. پس احساس کردم مادامی‌که مشغول نوشتن سناریو هستم نمی‌خواهم به پولانسکی زنگ بزنم و راجع به آن با او حرف بزنم. نمی‌خواهم از او کسب اجازه کنم؛ فقط می‌خواهم این کار را انجام دهم. تا جایی که به من مربوط است موضوع چیزی نیست که باعث نگرانی من یا پولانسکی شود.

ال پاچینو، دی کاپریو و برد پیت در «روزی روزگاری در هالیوود»

«روزی روزگاری در هالیوود» فیلمی در ژانر کمدی سیاه جنایی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو و محصول سال ۲۰۱۹ ایالت متحده آمریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث، در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند. «روزی روزگاری در هالیوود» تابستان امسال در امریکا و اروپا اکران عمومی می‌شود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار