معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

اجرا برنامه ویژه مدرسه به مدت 60 ساعت در مدارس استان در طول سال تحصیلی

بجنورد (پانا) -معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اجرای 60 ساعت برنامه ویژه مدرسه در طول سال تحصیلی در مدارس خبرداد

کد مطلب: ۹۳۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرا برنامه ویژه مدرسه به مدت 60 ساعت در مدارس استان در طول سال تحصیلی

علی خوش آینه در جلسه شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان اظهار داشت: با تدوین کتاب های درسی پایه دوازدهم تدوین درس ملی نیز به پایان رسیده است

وی ادامه داد: مرحله دوم تدوین درس ملی با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت و بازبینی کتب های درسی می باشد که صیانت از برنامه درس ملی صیانت از آموزش و پرورش می باشد .

وی ادامه داد: برنامه درس ملی دارای 11 حوزه یادگیری و 6 ساحت تربیتی می باشد که برنامه ویژه مدرسه بر اساس برنامه درس ملی تدوین می شود .

خوش آینه افزود: برنامه ویژه مدرسه ، برنامه ای است که با اعتماد به صلاحیت و توان مدرسه ، مجوز برنامه درسی ؛ اجرا و ارزشیابی حجم معینی از زمان رسمی آموزش را با رعایت چهار چوب های مقرر به مدرسه واگذار می شود.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل گفت: برای سال تحصیلی 31 هفته آموزشی برنامه ریزی شده است که کتاب های درسی در 27 هفته آموزش داده می شود در طول سال 4هفته معادل 60ساعت برنامه ویژه مدرسه طراحی می شود.

خوش آینه خاطر نشان کرد: این طرح در مدارس متوسطه اول و دوره دوم ابتدایی به مدت 60ساعت در طول سال که در هر هفته دو ساعت برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی بیان کرد: دوره های آموزشی برگزار شده و کتاب راهنما برنامه ویژه مدرسه در بین مدارس توزیع شده است

خوش آینه در پایان افزود: معاونت پژوهش آمادگی لازم جهت برگزاری جلسات وهمایش ها را به صورت ویدو کنفرانس دارد لذا کلیه همکاران و مدیران مناطق جهت هماهنگی می تواند به حوزه فناوری مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار