در دیدار مدیران کل کانون و فرهنگ و ارشاداسلامی عنوان شد:

همکاری‌های کانون پرورش فکری و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسعه می یابد 

تبریز (پانا) - در دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، بر لزوم توجه به توسعه‌ی همکاری‌های فرهنگی، هنری و ادبی به ویژه برای کودکان و نوجوانان، تاکید شد.

کد مطلب: ۹۳۰۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
همکاری‌های کانون پرورش فکری و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسعه می یابد 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیر کل کانون استان در این دیدار با اشاره به برگزاری نخستین مهرواره ی کشوری داستان در تبریز، همکاری وتعامل کانون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در این راستا مهم و ارزشمند عنوان کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های مشترک کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال هم‌افزایی و بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل را موجب کیفیت‌بخشب به فعالیت‌های فرهنگی دانست.
«محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار، فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به لحاظ تربیت نسل آینده‌ساز جامعه دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: پرورش فکر و اندیشه کودکان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی رسالت سنگینی بر دوش مسولان و کارکنان این مجموعه نهاده است و رشد مناسب فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان بر تمامی آحاد جامعه می‌تواند تاثیرگذار باشد .
محمدپور، در ادامه از واگذاری برنامه‌های فرهنگی هنری بخش کودک و نوجوان هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: کارگاه‌های نقاشی و قصه‌گویی و همچنین ایجاد زمینه برای حضور پررنگ ناشران کودک و نوجوان و ارائه‌ی آثار مکتوب، ‌صوتی و تهیه محتوا برای فضای مجازی از جمله موارد واگذار شده به این اداره کل در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز است.
گفتگوی مدیران کل کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص موضوعات همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک، از دیگر مباحث این دیدار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار