برگزاری دویست و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان

یزد (پانا) - دویست و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا درسالن جلسات شهید ساداتی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۳۰۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دویست و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان

"عباسعلی دانافر" در این نشست ضمن تأکید بر اجرایی شدن برنامه ها بر اساس تفاهم نامه بیان نمود: برنامه در سطح مدرسه باید تلفیقی از برنامه‌های معاونت ها و واحدهای مختلف بوده و به صورت برنامه‌ای واحد به مدرسه ارائه شود و از توجه و نگرش بخشی به برنامه ها در مدرسه اجتناب گردد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل نیز در ادامه ضمن توضیح در خصوص شاخص ها و عوامل آموزشی به برنامه های نیروی انسانی و ساماندهی فضای آموزشی برای سال تحصیلی پیش رو اشاره کرد.

"علیرضا مصباح فر" در ادامه به ضرورت توجه به سند تحول بنیادین و برنامه ریزی و حرکت بر اساس برنامه ها در سطح استان و مناطق آموزشی مطالبی ارائه شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و دبیر شورای سیاستگذاری اجرایی سند تحول بنیادین در استان اعلام کرد که با ابلاغ شیوه‌نامه نظام راهبری مدرسه محوری تکالیف قانونی استان و مناطق آموزشی بر اساس این برنامه مشخص شده است و تمامی شاخص‌های ارزیابی عملکرد بر این مبنا انجام خواهد شد؛ بنابراین هیچ‌گونه برنامه یا تفاهم‌نامه مستقل و خارج از برنامه یاد شده و ارسال آن به مناطق آموزشی و مدارس قابل پذیرش نخواهد بود.

در پایان مقرر شد جلسه توجیهی برنامه ریزی مدارس بر اساس برنامه سند تحول بنیادین و برنامه های ابلاغی استان و مناطق آموزشی در کلیه مناطق آموزشی برای مدیران مدارس برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار