فرماندار اسلامشهر گفت : ضرورت تقویت زیرساخت های انتظامی و امنیتی جهت حمایت از پلیس

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تقویت زیرساخت های انتظامی و امنیتی جهت حمایت از فرماندهی انتظامی شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر گفت : ضرورت تقویت زیرساخت های انتظامی و امنیتی جهت حمایت از پلیس

مسعود مرسلپور که در جلسه کمیسیون مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت سخن می گفت، اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه روزی نیروی خدوم انتظامی در اکثر جرائم در شهرستان به جزء سرقت خرد شاهد کاهش وقوع هستیم.

او در ادامه با بیان اینکه عمده سرقت‌های خرد نیز به سرقت لوازم داخل خودرو مربوط می شود، گفت: کمبود پارکینگ خودرو در سطح شهرستان از جمله مواردی است که به افزایش سرقت لوازم خودرو منجر می شود و توجه ویژه به تامین پارکینگ در ساخت و سازها و همچنین احداث پارکینگ‌های طبقاتی شبانه روزی می تواند تا حدودی در این زمینه موثر باشد.

فرماندار اسلامشهر خواستار آسیب شناسی پایین بودن مشارکت مردم با پلیس در زمینه توسعه نظم و امنیت و ارائه راهکارهای مناسبی در این زمینه شد و بیان داشت: آموزش نکات و موارد انتظامی و امنیتی به اقشار مختلف مردم از جمله اصناف، بازاریان و... نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای تامین اسلامشهر تصریح کرد: شهرداری‌های چهاردانگه و احمدآباد مستوفی زمین مورد نیاز جهت احداث اماکن مورد نیاز نیروی انتظامی را تامین و با کمک خیرین ساخت این اماکن انجام خواهد شد.

مرسلپور افزود: بخشداری‌ها نیز آماده هستند تا در صورت نیاز نیروی انتظامی زمین مناسبی را جهت احداث پاسگاه و... را در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دهند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار