نماینده مردم ‌دشتی و تنگستان در مجلس:

دشتی و تنگستان ‌بیش‌ترین مدارس تخریبی ‌استان بوشهر را دارند

بوشهر(پانا)_نماینده مردم ‌دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه ‌دشتی و تنگستان ‌بیشترین مدارس تخریبی ‌استان بوشهر را دارند، گفت: بازسازی این واحدهای آموزشی باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان بوشهر قرار بگیرد.

کد مطلب: ۹۳۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دشتی و تنگستان ‌بیش‌ترین مدارس تخریبی ‌استان بوشهر را دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید‌کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های مهم جامعه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند اظهار داشت: توجه به آموزش سرمایه‌های اجتماعی باید در اولویت قرار بگیرد که وجود کلاس‌های درس مجهز و نوین از آن جمله است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس تامین تجهیزات سرمایشی و هوشمند سازی کلاس‌های درس را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: باید برای فراگیری علم و دانش امکانات رفاهی و آموزشی لازم در مدارس فراهم شود.

وی، با اشاره به اینکه شهرستان تنگستان در داشتن مدارس تخریبی مقام نخست در استان بوشهر دارد گفت: تنگستان در همه موارد زیرساختی در ردیف آخر قرار دارد ولی در مدارس تخریبی مقام نخست استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

شهریاری وضعیت مدارس شهرستان دشتی هم از بعد تخریبی نامطلوب دانست و تصریح کرد: بازسازی واحدهای آموزشی تخریبی در دشتی و تنگستان باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان بوشهر قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس به اعتبارات استانی سفر رئیس جمهور پرداخت و با قدردانی از تلاش استاندار و دست اندرکاران در این حوزه افزود: در سفر رئیس جمهور در تصویب اعتبارات برای توسعه زیرساخت‌ها کار بزرگی صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

وی، با تاکید بر توجه به اعتبارات متمرکز در بخش آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: 152 میلیارد تومان اعتبار متمرکز برای خرید تجهیزات و مقاوم سازی مدارس مصوب شده است که باید از این ظرفیت در پروژه‌های مدارس استان بوشهر در رفع نیازهای استان استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان دشتی هنوز راه‌اندازی نشده افزود: از این امکانات تا زمان راه‌اندازی، برای آموزش حین خدمت فرهنگیان و برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار